Selasa, 1 Oktober 2019

Marathon i.f 170 hours day: 2

Assalamualaikum

hari ni br hari kedua aku buat i.f panjang

atau kbykn mereka yg buat i.f lama ni panggil snake diet

klo xsilap aku la

jadi klo kira2 blk baru la 25jam je aku i.f pon..

biasa record aku mmg buat antara 12 ke 27jam

paling lama aku buat (pernah skali je) 41jam

pttnya ms tu nk buat 48jam tp sbb badan manja mengade shaking lah hape

buat plak membabi buta je xde ilmu

tu yg smp 41jam je

nk buat pose lama2 ni kne ade ilmu ye kawan2

jgn jadi mcm saya  🙈

apa yg membezakan kalini dgn yg lain

sbb kalini dipantau oleh kekandaku

yg rekod paling lama dia pose 72hours 😲

tips dia, jus

apekebenda jus tu

ade kne mengena dgn brg2 yg kita post pic dia smlm tu

yg tu nnt la buat

blom masanya

so 25jam ni ape perbezaan yg daku rs?

1. tgn rs sejuk. xtaula sbb duk dlm ekon ke ape tp rs sejuk semasyam.. (xsm mcm sblm ni)

2. ade lapa sedikit (normalla)

3. rs light headed tp xteruk

so ini progress setakat ini



ms ni blom 24jam pon tp mengade saje nk amik pic utk compared kononnyaaa







baru 25jam kul 1 tadik 🙈





Tiada ulasan:

Catat Ulasan