Selasa, 13 November 2018

kadang kita tak perasan

Assalamualaikum

tajuk nk pelik je kau kan.. haha

xla sbnrnye aku pon xsure tajuk ape yg sesuai

bnd ni baru je jadi smlm

dan aku pon mcm terperasan bnd ni as a whole.. smlm

perasan x kadang2 kita mcm mengeluh.. haih

kenapa la bnd ni jadi.. knp la jadi cani

tp sbnrnye bnd yg jd tu lead kpd bnd baik yg sebenar2nya kita PERLUKAN

lbh drpd ape yg kita MAHUKAN

ha smp caps lock kau

citer dia gini

kan smlm aku citer psl battling demon yg aku xsepenuh hati terima tu (post semalam)

so sebenar2nya smlm aku msh rs sakit

msh rs sedih dan mcm xleh terima kenyataan

maka untuk kurgkan sedih ni aku mula la buat diary (bnd biasa aku buat bila heartbreak)

tgh2 rangka ayat karang puisi sedih

tetibe kawan aku dtg bilik aku

dia ni agak islamik sket. suci polos je orgnya

kitorg borak mcm2 dan aku trigger spy dia dpt bg aku nasihat tanpa dia sedar

dia citer la pnjg lebar ape yg ptt

dia pny citer membawa smp ke 3am. aku ni esok msk keje kul 7.30 syg oiii.. kutabahhh

tp disebabkan one good relax conversation

pg td aku bgn

hati aku mcm happy

pelik x pelik la kan

pg sebelum tu kau bgn hati gundah gulana, sakit dsbgnya

ttb pg ni bgn hati mcm seronok, tenang

lps tu smbl2 aku nk bersiap

otak mcm auto terpk sndr (mmg aku sll jd cani)

kalau la bnd ni xmula drpd bla-bla-bla mst aku xkn dpt lepaskn diri

Allah maha kuasa bila aku xjmp jln keluar Dia tlg aku keluar

tp bila keluar aku sedih plak aty menangis2

Allah tlg lg bg aku kawan yg mmg baik, islamic

yg xpernah berhenti bg nasihat dan bantuan

Subhanallah.. maha suci Allah

kalau Dia xbantu xtaula aku ni cane skrg

skrg tiap masa aku bersyukur

dan berjaga2

bkn berjaga xmau tidur tu

berjaga jgn tergelincir lagi

aku takut sbnrnye

takut aku terpaling lg skali

harapnya kalini aku berjaya istiqomah

amin...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan